20 jaar!! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Ellen Meurs - WaarBenJij.nu 20 jaar!! - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Ellen Meurs - WaarBenJij.nu

20 jaar!!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

08 September 2015 | Zuid-Korea, Seoel

Officieel de dag van onze verjaardag. Het begon met een gewone les van Buddhism in Korea van 1,5 uur wat erg interessant was. Hierna op mijn gemakje over campus gewandeld, waar Jennifer uiteindelijk kwam ommij te ontmoeten. Met de buddygroep hebben we geluncht bij een cafeteria wat erg lekker was overigens. Hierna had de rest lessen, alleen ik niet. Op mijn gemakje heb ik heerlijk een plekje in de zon en schaduw gevonden waar ik mij in de middag kon overgeven aan een goed Nederlands boek. Na een paar uur voor mezelf heb ik besloten om het filmpje wat ik de afgelopen dagen. Hierna ben ik met een leuke en grote groep van 16 personen uiteten geweest. We hebben chicken stew op, echt dat is zo ontzettend lekker. Het is een grote schaal met heel veel saus, transparante noedels, kip en aardappel en ui door elkaar heen gemixt. Hierna zijn we twee trappen opgelopen en waren we boven op de rooftop bar, en hebben we met z’n allen aan een lange tafel 3-liter pitchers op. Uiteraard was er ook nog soju shotjes tijd. Er kwamen nog een aantal mensen later die tijdens de drankjes zouden aanschuiven, wat echt superleuk was, want nu waren we met een groep van 20 personen. Iedereen begon opeens happy birthday te zingen terwijl mijn persoonlijke buddy, Eunsoo en Sesang en nog een buddy kwamen binnengelopen met een taart en kaarsjes. Zo ontzettend leuk. Uiteindelijk de taart zo verdeeld dat iedereen een stukje had, jaa taart snijden kan ik wel. En toen nog heerlijk genoten van het bier. En opeens ging Jen staan en gaf ze een kleine speech waarna ze een cadeau met een kaartje erbij aan mij gaf. Jeej mijn eerste verjaardagscadeau hier in Korea en dat van alle toffe mensen die ik hier ontmoet heb, ik had dit zo niet verwacht, maar het was zo lief. Op de kaart hadden ze allemaal wat geschreven in hun eigen taal en het cadeautje was een juwelenboxje met de main gate van de school erop. Echt heel erg tof! Hierna zijn we naar de karaoke bar geweest wat echt heel gezellig was. Gelukkig had ik mijn cameraatje bij me en heb ik wat chantage materiaal kunnen opnemen. We zijn helemaal los gegaan met zingen en uiteraard was er weer soju bij. Na een supertoffe avond met alleen maar leuke mensen gingen we weer terug naar onze kamers. En heb ik om 04:00 ’s nachts nog even met thuis geskyped en daarna ontzettend gelukkig en een jaartje ouder naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Jaa!! Vanaf nu tot en met Kerst ben ik op Uitwisseling in Korea en mijn avonturen en ervaringen kun je hier lezen :D xx

Actief sinds 21 Aug. 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 12092

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2015 - 31 December 2015

Bachelor Exchange in Seoul, Korea

Landen bezocht: