Chicken and Beer - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Ellen Meurs - WaarBenJij.nu Chicken and Beer - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Ellen Meurs - WaarBenJij.nu

Chicken and Beer

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 September 2015 | Zuid-Korea, Seoel

Vandaag was een beetje een saaie dag. Ik ben lekker tot rust gekomen. Heb wat gerommeld in mijn kamer. En daarna een boek geleend bij de bieb en toen opweg naar Han river met Hélène om daar te gaan eten en daarna onze buddygroep te zien. We konden echt totaal geen restaurant vinden, veel dingen zijn dicht op zondag. En veel mensen hadden afhaal eten besteld, maarja daarvoor moet je Koreaans kunnen. Er was ook nog een festival aan de gang dus na het eten gingen we daar heen, maar het was niet heel bijzonder. Ze hadden wel een toffe lasershow, en ja het had een mooi decor, ik bedoel de han river in Seoul met alle lichtjes van de hoge gebouwen, dat wil ik in Nederland ook wel. Uiteindelijk hebben we Chicken&beer gegeten, wat een soort begrip is hier in korea. Je hebt gefrituurde kip met een glas bier, hoe logisch. En het is echt heel erg lekker. Na de wandeling langs de rivier en wat artistieke foto’s gingen we naar onze groep toe. We zaten met z’n allen op kleden op het gras en kletsten wat af. Het was echt heel gemoedelijk en deed me erg denken aan de Kralingse Plas, alleen was dit dan ongeveer 10x zo groot. Ook hier werd chicken uitgedeeld, want we zouden met z’n allen chicken en beer eten/drinken aan de han river, alleen twee porties chicken is iets te veel kip voor mij. Na een gezellige avond aan de rivier, wilde we met z’n allen gaan karaoke-en, alleen vanavond was de avond dat ik mijn camera zou bestellen, dus dat heb ik gedaan. Samen met Leo en Reyhan hebben we zo’n 1,5 uur gedaan om alles te checken en te boeken op wat verschillende sites, maar het is gelukt, mijn camera is besteld! Leo vertelde ook nog over zijn tijd bij de US army, en dat ze tot 8 jaar na hun 2 jaar dienstplicht nog steeds oproepbaar zijn en elk jaar alsnog een training van een paar dagen hebben. Hij weet gewoon hoe je granaten moet gooien en hoe je moet schieten, echt dat is zo niet voor te stellen. Na alweer een late avond, lekker naar mijn bedje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Jaa!! Vanaf nu tot en met Kerst ben ik op Uitwisseling in Korea en mijn avonturen en ervaringen kun je hier lezen :D xx

Actief sinds 21 Aug. 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 12080

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2015 - 31 December 2015

Bachelor Exchange in Seoul, Korea

Landen bezocht: