Bachelor Exchange in Seoul, Korea - Reisverslagen van Ellen van Meurs - WaarBenJij.nu Bachelor Exchange in Seoul, Korea - Reisverslagen van Ellen van Meurs - WaarBenJij.nu

Bachelor Exchange in Seoul, Korea

Het grote avontuur is nu echt begonnen, ik ga studeren in Zuid-Korea!
Vanaf 21 augustus zijn mijn verhaaltjes over dit avontuur en deze stap te lezen op deze blog.
Ik lees graag jullie reacties :D
xx

Recente Reisverslagen:

08 December 2015

(Één-na-) laatste weekje in Seoul; volop genieten!

29 November 2015

Het aftellen is begonnen?!

15 November 2015

Toetsjes, sightseeing en drankjes

31 Oktober 2015

Een super vakantie!

06 Oktober 2015

Zoveel leuke dingen
Ellen

Jaa!! Vanaf nu tot en met Kerst ben ik op Uitwisseling in Korea en mijn avonturen en ervaringen kun je hier lezen :D xx

Actief sinds 21 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12105

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2015 - 31 December 2015

Bachelor Exchange in Seoul, Korea

Landen bezocht: